Türk Telekom’a son bir yılda 5 milyonun üzerinde müşteri numarasını taşıdı.
Şirketten yapılan açıklamaya nazaran, Türk Telekom, uçtan uca müşteri tecrübesini daima geliştirme amacı, avantajlı tarifeleri, fark yaratan kampanyaları ve dijital servislerdeki yenilikçi yaklaşımıyla taşınabilir iş kolunda istikrarlı muvaffakiyetini devam ettiriyor.
Fiberdeki uzmanlığını taşınabilir alana taşıyarak “Fiber Mobilite Çağı”nı başlatan Türk Telekom’a son bir yılda 5 milyondan fazla müşteri numarasını taşıdı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Tecrübesi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, müşteri tecrübesini güzelleştirmeye yönelik stratejilerin somut sonuçlar verdiğini belirtti.
Tüm iş kollarında insanı merkeze alan bir yaklaşımla hareket ederken müşterilerinin beklenti ve gereksinimlerini yakından takip ettiklerini, onlara en yanlışsız ve tesirli tahliller sunmayı hedeflediklerini aktaran Özden, şunları kaydetti:
“Mobil alanda gösterdiğimiz güçlü performans ve numara taşıma pazarındaki liderliğimiz de altyapı yatırımlarımız, müşteri odaklı stratejilerimiz ve sunduğumuz yenilikçi tahlillerin bir eseridir. Taşınabilir numara taşıma pazarında en çok tercih edilen başkan operatör olarak, her temas noktasında müşteri tecrübesini daima olarak geliştirerek memnuniyet skorlarımızı istikrarlı biçimde artırmayı ve kapsayıcı hizmet anlayışımızla mobildeki güçlü büyüme ivmemizi sürdürmeyi hedefliyoruz.”
More Stories
Üniversite için İstanbul’a gelmişti! Hollanda devine imza atması an sorunu
FIVB Kadınlar Milletler Ligi İstanbul Etabı İçin Basın Toplantısı Düzenlendi
Sakarya’da Tır Kazası: İki Tır Çarpıştı, Yangın Çıktı